21 Mayıs 2013 Salı

Arsız Bela Ft Esmer Maruz – Kaçıncı Hasret Şarkı Sözleri 2013


Bak Bugünde Aklımın Derin Yerindesin Kadın
Yaz Dedim Yaz Ulan Bu Aşkın Hesabı Kalmasın
Meğer Kader Değilmiş Bizimle Böyle Oynayan
Aldı Gitti Gençliğimden Eser Yok Bugün Babam
Şimdi Ses Soluk Yok Unuttu Sevdam Beni
Güzel Gözlü Yarim Hasretin Eritti Bedenimi
Halden Anlamaz Yüreğin Gurur Falan Kalmadı
Kör Olsun Bu Gözlerim Yine Sen Diye Ağladım
Karaymış Alın Yazım Düzelmedi Silinmedin
Gül Tohumlarıydı Ektiğim Kuruttun Büyümedi
Onca Emek Heba Oldu Tükettin Üzülmedin
Ellerin Yanında Güldün Amma Beni Düşünmedin
Yaşam Kadar Zor Kumar Kadar Kötüydü Hayatım
Bir Yanın Melekti Bir Yanın Aynası Şeytanın
Kirli Bir Sayfaydı Gözlerin Gidendi Sözleri
Gül İstedim Evet Ben Ölsemde Sen Gül İstedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder