21 Mayıs 2013 Salı

Arsız Bela – Umut Elçisi Şarkı Sözleri 2013


Arsız Bela – Umut Elçisi Şarkı Sözleri 2013

Tadını çıkarın canlar.
Senin Bana Gereğin Yok
Merhametin Yüreğin Yok
Yalan Olsun Senin Adın
Git Ağlatma Derdim Çok
Anlatılmak İstedim Gördüğüm Bi düş Gibi
Seni Yaşatmak Adına Yazdığım bu sözlerim Gibi
Uzak Diyarların Ulaşılmayan Prensesi
Bense Yaralı Gönlümün Binevi Umut Elçisi
Hasretin Kolay Mı sana Göre Bu Derdi Çekte Gör
anlamadın Anlamakta İstemedin Kör
Geceyi Saran Matemin Bilançosuydu Gözlerin
O Sözlerindi Beni Mum Işığında karanlığa İtti
Anlaşılan sen Huzurlu Anlamadın Beni
Yaklaşan Ölüm O da Gelmiyor Tıpkı Sen Gibi
Dualarım senle Ölümek Arasında Gidip Gelirken
Söyle Hangi Kolda Bekledin Benm Tükenmemi
Senin Bana Gereğin Yok
Merhametin Yüreğin Yok
Yalan Olsun Senin Adın
Git Ağlatma Derdim Çok
Acemi Cellatım Al bu canımı bırakma Bedende
Hergün Ölemk İstemiyorum Ulan yeter Be
Bu Canı Yoluna Koydum Al Dedim Hiç Düşünmedim
Beraberinde Götürdüm uzun Bi Yol Üşenmedim
Dalgalıyım yarınımda kendi Yolumu Bulamadım
Kararlıyım Bugün Son Günüm Umutları Yaktım
Kendi Hayal Ol Gitme biryere aklım
Bende böle deliyim Çıkmazın Bi içinde
Ne adı Varmış Bu sevdanın
Ne de Bizi Tanımış Bu Kahrolası Şehrin Sokakları
Eşgali bozuk Bi Aşk
Birde Uçurumlar Bıraktın Bana
Suçu Yoktu Yüreğimin
Günahı sen diye ağlamaktı Gözlerimin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder